I Love

عـــ ـ ـــاشــ ــ ـــقان دل شــ ــکـ ـــ ـشته

I Love

عـــ ـ ـــاشــ ــ ـــقان دل شــ ــکـ ـــ ـشته

بایگانی
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه

بدون

سه شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۴۴ ب.ظ

میخواهم این راهی که من وتو آمده ایم را ازابتدا ویران کنم تاهیچ کس به اینجایی که ما رسیده ایم نرسد
::
::

من بی تـــو، شعر خواهم نوشت…
تـــو بی من چه خواهی کرد؟
::
::
غم انگیز است اگر تو را نخواهد !
مسخره است اگر نفهمی !!
احمقانه است اگر اصرار کنی…!
::
::
ایـــن بــار که آمــدی،
دستـت را روی قــلبــم بُگــذار…
تا بــفــهمی این دل بــآ دیدن تـو،
نمی تپد… اَز شــوق میلـرزد.
::
::
خدایا
گله نمیکنم…
ولی کاسه ام را اینقدر خالی دیده ای
که هر چه خواسته ام را
در کاسه ام میگذاری!
::
::
هم بازی قدیم
چشم نگذار
آنقدر دورم که
با شمردن همه اعداد هم
پیدایم نمی کنی!!!!.
::
::
سر بگذار بر دردِ بازوانِ من
دستِ نگاهم را بگیر
مرا دچارِ حادثه‌ای کن که با عشق نسبت دارد
من… عجیب از روزگار رنجیده ام
::ش
::
انصـاف نیـست،
کـه دنیـا آنقـدر کوچـک باشـد
که آدم هـای تـکراری را روزی صـد بـار ببینـیم…
و آنـقدربـزرگ بـاشـد
که نتوانیم آن کسی را که میخـواهیـم حتـی یـک بـار ببینیـم

  • ۹۴/۰۳/۱۲
  • عاشق دلشکسته

نظرات  (۳)

خوب بود عزیزم
پاسخ:
مرسی دوست عزیز
خیلی‏ ‏زیبا‏ ‏بود...
پاسخ:
مرسی سروش
فیس راز
عالی...
پاسخ:
مرسی سحر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی