I Love

عـــ ـ ـــاشــ ــ ـــقان دل شــ ــکـ ـــ ـشته

I Love

عـــ ـ ـــاشــ ــ ـــقان دل شــ ــکـ ـــ ـشته

بایگانی
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه

غــ ـمـ ـگــــین

يكشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۴۶ ب.ظ

این متن های غمگین تقدیم به تمام کسانی که ازعشقشون دورن


آن روز که از کوچه گذشتی به تو گفتم
دلداده ام و مســت و خــــــرابم..
ساقی به شرابـــم نظــری کن
من آبـی آبم .. خوشحالی نابم
بر قحطی خوابـــم گـذری کن
آن روز گذشـت و تـو گذشتی
صدر روز دگر باز گذشت و تو گذشتی
امروز اگر میـــگذری با تـــو بگویم
خبـــــری پرس از ایــن حــــال خــرابم
ای وای اگر باز نبیــنم شوقی ز نگاهت
نفرین به تو و حــــال خــرابم..
«««
واسه چی این همه زنجیر من که میدونم اسیـرم
در زندونــمو وا کــن وقتی میــــدونی.. نمیـــرم
واسه آزادی از این حبس واسه کندن از تو دیره
تو کدوم اسیــرو دیدی واسه زندونیــــش بمیـره؟
«««
تو نوشته بودی دیـــدار سه تا نقطه تا قیـــــامـــت
زیر درد رو خط کشیدی ضربدر زدی رو اسمـم
تا بدونم که به اسمــــــت تا دم جــــــونم طلسمــم
عزیزم نقطه ته خــــــط بـــرو با خیــــال راحت
به تو تقدیم این تــــــرانه عوض جــــواب نــامت
«««
گفتی که دگر در تو چنان حوصله ای نیست
گفتم که مــرا دوست نداری گلــــه ای نیست
رفتی و خــــدا پشت و پناهت.. به ســـلـامت
بگذار بســــــوزد دل من مسئــــله ای نیستاز غمـــــش ناله کنان میخوانم
بی لم رفت ولی با دل او میمانم..
«««
سفر کردی کجا رفتی چرا تنها چرا بی من
نگفتی سخته دلتنگی نگفتــی زوده این رفتن
چرا تا عادتت کردم به فــــکر رفتن افتادی
به دنبال چه پایانی ؟ خلــــاف جاده ایستادی
کجای قصه بد بودم کجاـــــی قصه بد کردم
تو خواستی فاصله کم شه تو دعوت کردی از دستام
من اینقدر عاشقت بودم که یادم رفته بود تنهام
امیدوارم که به دلتون نشسته باشه!

  • ۹۴/۰۳/۱۷
  • عاشق دلشکسته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی