I Love

عـــ ـ ـــاشــ ــ ـــقان دل شــ ــکـ ـــ ـشته

I Love

عـــ ـ ـــاشــ ــ ـــقان دل شــ ــکـ ـــ ـشته

بایگانی
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه

غــ ــ ـم عشـ ـــ ـق

چهارشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۴۳ ب.ظ

غزلی نیست که در وصف توکامل باشد/کو دلی تا به غم عشق تو قابل باشد

*

*

*

غم جدا شدن از تو دردل  نحیفم زخمها بوجود آورد. 

آه، نمیدانم با این زخمها چه کنم...

*

*

*

بعضیا با غصه پیرن ، بعضیا با غم رفیقن . . . 
بعضیا از بس عزیزن از دلها نمیرن .

*

*

*

از اینجا تا همیشه ، غمم تموم نمیشه . بگو که عشق منی ، آخه مگه چی میشه ؟

*

*

*

روزی صد بار با هم خداحافظی کردیم اما افسوس معنای خداحافظی را زمانی فهمیدم که تو را به خدا سپردم!

*

*

*

درشیرینی بوسه غرق بودیم ... که ناگهان شوری اشک رابر لبانم احساس کردم وفهمیدم که این بوسه جدایی است.

*

*

*

شوق دیدار تو را قاصد بی رحم چه داند آنقدر شوق تو دارم که خدا می داند.

*

*

*

اى دوست ، هر گاه دفترچه خاطرات فکرت را ورق زدى به حرمت دوستیمان؛ نه به زبان بلکه در دلت بگو یادش بخیر

*

*

*

عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست بلکه پنهان کردن قلبی است که به اسفناک ترین حالت شکسته شده

*

*

*

به خدای عاشقان سوگند که اگر بدانم که دوسم نداری گریه نمی کنم بلکه آرزو می کنم کسی را دوست بداری که دوستت نداشته باشد

*

*

*

ما کشته عشقیم ، محبت کفن ماست . پرونده رنجیم ، رفاقت هدف ماست ...

*

*

*

سودای دلم قسمت هر بی سر و پا نیست ، خوش باش که یک لحظه دلم از تو جدا نیست .

*

*

*

NahookM


  • ۹۴/۰۳/۱۳
  • عاشق دلشکسته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی