I Love

عـــ ـ ـــاشــ ــ ـــقان دل شــ ــکـ ـــ ـشته

I Love

عـــ ـ ـــاشــ ــ ـــقان دل شــ ــکـ ـــ ـشته

بایگانی
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
پیوندهای روزانه

عـ ـاشـ ـقـ ـت مــ ـنـتــ ـظره

شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۱۵ ب.ظ



ILOVE
پیش روی من تا چشم یاری میکند دریاست
چراغ ساحل آسودگی ها در افق پیداست
در این ساحل که من افتاده ام خاموش
غمم دریا ، دلم تنهاست
.
.
.
ILOVE
غریبانه شکستم من اینجا تک و تنها / دل خسته ترینم در این گوشه دنیا
ای بی خبر از عشق که نداری خبر از من / روزی تو آیی که نمانده اثر از من
.
.
.
ILOVE
غربت آن نیست که تنها باشی / فارغ از فتنه ی فردا باشی
غربت آن است که چون قطره ی آب / در به در ، در پی دریا باشی
غربت آن است که مثل من و دل / در میان همه کس یکه و تنها باشی
.
.
.
ILOVE

زنـ ــدگـ ــ ـی مرگـ ـــ ـــ ــــ ـ است و مــ ــرگ است زنـدگـی ...


پس درود بر مــ ــ ــ ـرگ و مرگ بر زنــ ـدگـ ــی ...!!
.
.
.
ILOVE

  • ۹۴/۰۳/۱۶
  • عاشق دلشکسته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی